Umbre interioare

Pentru cei care mă urmăresc și în anexa nemuzicală a locantei, ca să nu o ia la fugă înainte de a degusta acest meniu, precizez că nu este vorba despre cel căruia îi spuneam eu Întuneric împărat! 
Am dat peste un album despre a cărei muzică specialiștii zic că ar aparține genului „Dark Ambient”. Dacă nu ar fi fost această apreciere, nici nu m-aș fi oprit asupra lui, nici numele trupei – ONUS – nici titlul albumului – PROSLAMBANOMENOS – nespunându-mi nimic. Așa, însă, m-am oprit să văd și eu cum este acest AMBIENT ÎNTUNECAT. Mă gândeam că o fi o muzică deosebită, care te trimite cu gândul la noapte, sau măcar la seară. Când m-am uitat la titlurile pieselor, deja a început să-mi pâlpâie un bec. Am presimțit că nu întunericul de afară va fi cel descris de muzică, ci umbra de dinăuntru. Așa am devenit și mai curios. Se pare că, la băieți, curiozitatea nu ucide pisica, precum la fete! Căci, pe mine curiozitatea m-a ajutat să descopăr o muzică pe care n-o pot categorisi altfel decât ca EXCEPȚIONALĂ.
Voi menționa doar două titluri, pentru a-mi justifica aprecierea că această muzică descrie umbra de dinăuntru, nu întunericul de afară: CÂND INOCENȚA MOARE și VISELE MOR TINERE.
♫ UMBRE INTERIOARE (~ 26:32 min.)
https://app.box.com/s/tcpq8xf6vkhk11v3oqfpbh045rs8urdw
25.05.2016

Lasă un răspuns

