Meniu de curiozitate

În urmă cu câțiva ani mi-au căzut ochii pe un album care se numea „EARTH … HEY!”. Pe mine, acest titlu m-a aruncat cu gâdul la un anumit gen demuzică. N-am mai stat pe gînduri și l-am umflat.
Au trecut câțiva ani și astăzi mi-au căzut ochii pe un alt album al aceluiași compozitor și interpret care-și zice KATHARSIS. Noul album se numește „COSMIC FUTURE„. Nu mai țineam minte ce cânta acest om pe primul album, l-am umflat și pe ăsta. Iar când l-am ascultat … De-abia atunci m-am dus să văd, de fapt să-mi reamintesc, ce cântase și pe primul.
Așa s-a născut curiozitatea mea. Oare, poate cineva să explice titlurile de genul EARTH … HEY, TOWERS OF WORDS, REGION UNKNOWN sau SANTA MARIA? Le-am numit în ordinea derulării în meniu. Ce au în minte oamenii ăștia care cântă cee ce se aude, dar dau asemenea titluri? Că, eu îmi imaginasem cu totul altceva! Mă și văzusem plimbat prin cosmos pe ritmuri de muzică. Poate, e ceva ce-mi scapă mie. Sau, poate, e ceva în neregulă la mine în imaginație!
Ultima piesă e bonus. După evaluările mele, probabil este o manea cosmică. Cosmică, dar manea.
♫ MENIU DE CURIOZITATE (~ 39:57 min.)
https://app.box.com/s/2nhaq2g5yivc6jna8hy6c600yyxzexzc

4 gânduri despre „Meniu de curiozitate

  1. Cântăreți fără talent, dar ahtiați de vedetism se ascund in spatele cuvintelor mari ca să nu obseve lumea cât sunt de mici. Cam asta e cu acestă trupă din Israel. Promisiunile electorale sunt tot cam pe acolo.

      • Nu au nimic sfânt in afară de bani. Nici eu nu stiam, dar nu m-a surprins când am aflat.

Lasă un răspuns

