De sfânta Maria-1

Cred că astăzi, tot omul cântă „Mărie, Mărie/ Cât de dragă-mi ești tu mie”. Fie pentru vreo Mărie … pământeană, fie pentru Sfântă Măria. Locanta nu face excepție.
Se zice „Câte Mării, tot atâtea pălării”. Nu știu dacă reușesc eu să ofer câte o pălărie fiecărei Mării care va păși azi pragul locantei, deși tare mi-ar fi fost drag. Și, nici nu știu dacă vor păși pragul locantei toate Măriile pentru care am pregătit eu pălării … muzicale.
Firesc, aș zice, prima pălărie este chiar „Mărie, Mărie”. Iar ultima, tot firesc, aș zice, este „Mărie și Mărioară”. Iar pe undeva, chiar pe la mijloc, se află și „Nea Mărin” căci, nu-i așa, Sfântă Măria este și a lui. Cred că se simte special, înconjurat de atâtea Mării. Chiar dacă el …
Spre deosebire de mucenici, care sunt … câți sunt, Măriile mele sunt numai 33. Ca să nu rămână niciuna neadmirată, le-am împărțit în trei grupe. Ca la armată!
♫ MĂRIE, MĂRIE, CÂT DE DRAGĂ-MI EȘTI TU MIE 01-11(~ 40:58 min.)
https://app.box.com/s/t7mw60a5sb4jpj0hxh849zqh0scnquvb
♫ MĂRIE, MĂRIE, CÂT DE DRAGĂ-MI EȘTI TU MIE 12-22(~ 38:03 min.)
https://app.box.com/s/10mdfa5fixrt0hymrleit2k0qtlc3paj
♫ MĂRIE, MĂRIE, CÂT DE DRAGĂ-MI EȘTI TU MIE 23-33(~ 37:17 min.)
https://app.box.com/s/jrtpkkwwme3xki0semaye3wfannu223d
Da, ordinea în care sunt aranjate pălăriile este cea naturală, ca la catalog, în ordine alfabetică după numele interpreților. Cu excepția celor nominalizate mai sus.

Un gând despre „De sfânta Maria-1

Lasă un răspuns

