Meniu de visat-1

Nu, acesta nu este un meniu la care să visăm, sau pe care să-l visăm, ci este un meniu care ne oferă șansa să visăm. De fapt, ar fi trebuit să-i zic „Meniu de visat la liber”. Căci, ce anume vom visa în timp ce „degustăm” acest meniu, depinde de fiecare în parte. Visăm … ce putem! Dacă visează cineva o sepie înotând (Cred că sepia înoată, nu? Doar n-o zbura, doar ca să mă facă pe mine de rușine!? Deși, o sepie, două sepii …), chiar la început, merită să-și facă singur cinste cu o bere nefiltrată, ca și când ar fi din partea mea. Mi-o dă înapoi când ne-ntâlnim. Iar cine visează Andromeda, eventual se visează chiar pe Andromeda, poate să se cinstească și cu o Fetească Negră. Tot așa, adică mi-o dă înapoi când ne vedem!
♫ MENIU DE VISAT-1 (~ 29:57 min.)
https://app.box.com/s/5rvnevzqtfr3zfviphodaaobvzot322y
Nu, nu cântă cine v-ați gândit, ci Erik Wøllo. Am adăugat și un strop mic de „SOARE” de la CINCI ANOTIMPURI, chiar la final.
N.B. N-am putut să-l fac mai lung. Nu de alta, dar ce făceam dacă începea vreun vizitator … să sforăie!?!?

Un gând despre „Meniu de visat-1

Lasă un răspuns

