In memoriam Adrian ENESCU

Am aflat că azi a încetat din viață compozitorul Adrian ENESCU, compozitor de muzică de film, de jazz și funky, dar nu numai. Era cu doi ani mai tânăr decât mine! Dumnezeu să-l odihnească!
N-am fost fan al muzicii lui, în general. Am avut, totuși, vinilul FUNKY SYNTHESIZER de dinainte de ’89, am avut albumul fetelor de la STEREO, cu muzică tot de el compusă, și am și acuma trei cd-uri cu muzică d-a lui. Totuși, pentru mine, Adrian ENESCU rămîne cel a cărui muzică m-a impresionat în filmul CIULEANDRA. Muzică pe care n-am găsit-o niciodată, pe nicăieri. Mă refer la discuri, fie vinil, fie cd, nu la youtube.
În memoria lui am pregătit un colaj cu câteva piese preluate de pe albumele pe care le am eu. Știu că selecția mea o să-i dezamăgească pe amatorii de jazz și de funky, dar …
Nu întâmplător, am pus la final piesa SCUFUNDARE.
♫ ADRIAN ENESCU (~ 34:45 min.)
https://app.box.com/s/jsng9mj93jzxlc1s6yrcyae52b8t0php

4 gânduri despre „In memoriam Adrian ENESCU

  1. Meniul ales este o primă audiție pentru mine, ca și tema muzicala din filmul ”Ciuleandra” aflată pe youtube. Imi era cunoscut numai cu melodia ”Bună seara, iubite! ” Dumnezeu să-l odihnească! De acum inainte va trăi prin muzica lui.

Lasă un răspuns

