Meniu cu Ea și cu El

Poate mai corect ar fi fost spus „Meniu cu a (al/ai/ale) Ei și cu Lui”, dar n-am vrut să provoc o criză de … nedumerire. Am apelat la două trupe. Una se numește HER, iar alta HIM, ceea ce, dacă numele proprii s-ar traduce, ar suna cum am zis eu.
Voi amesteca piesele, una de la unii, apoi una de la ceilalți și tot așa. Ladies first! Adică, prima piesă va fi a trupei HER. Dacă “băieții” ăștia ar fi trăit în România n-ar mai fi visat ei la vreo revoluție!
♫ MENU CU EA-EL (~ 44:09 min.)
https://app.box.com/s/0fzcmtgjdno1xq22a1p1dhdfax566god
24.05.2016

Un gând despre „Meniu cu Ea și cu El

  1. De ea nici eu nu stiusem. Desi pe Anastacia o stiu bine (nu m-as mira sa fi avut vreun meniu cu ea), asta nu m-a dus cu gandul la Anastacia. Pe el, pe HIM il stiam. L-am retinut pentru ca nu ma asteptam sa cante piesa WICKED GAME atat de bine, altcineva in afara de Chris Isaak. Iar HIM o face.

Lasă un răspuns

