Răscolind o amintire cinematografică

Nici nu mai știu titlul acelui film. N-aș putea să spun nici ce anume mi-a plăcut, sau nu mi-a plăcut. Cu siguranță mi-a rămas în memorie datorită vocii actorului Morgan Freeman, interpretul unuia dintre personaje.
Bag seama că nu numai mie mi-a rămas în cap acea voce, ci și lui Mircea Vrăjitoru. Căci, ia uitați … Rectific, ia ascultați ce a făcut, împreună cu fiul său Raul.
♫ THE SHAWSHANK REDEMPTION (~ 04:57 min.)
https://app.box.com/s/j34mw74u3a9bqyxolyiflysnhyapfgfu

P.S. Mi-am amintit. „ÎNCHISOAREA ÎNGERILOR„. Titlul original era chiar cel pe care Mircea l-a dat melodiei pe care a compus-o.

Un gând despre „Răscolind o amintire cinematografică

Lasă un răspuns

