MENIU DIN CARACAL

Să mai aud eu pe cineva spunând bancuri despre Caracal! Ia ascultați ceva din Caracal!
♫ CARACAL (~ 17:29 min.)
https://app.box.com/s/kdng1tm565lm5evbrp5nf9gyvqs6o6m0
P.S. Pe cuvântul meu că așa se numește albumul de pe care am luat aceste piese-CARACAL! Din el am făcut acest meniu.

2 gânduri despre „MENIU DIN CARACAL

  1. Foarte MIȘTO! Cei doi frați au ritmul în sânge iar cuvintele curg fără nicio poticnire. Până azi nu am mai auzit de cei de la DICLOSURE, deși au milioane de vizualizări pe youtube. Am ascultat in ordine NUMAI melodiile: 1. Omen, 2.(min.4.10) Moving Mountains, 3.(min.9) Jaded, 4.(min.13) și Hotline Bling, deși albumul CARACAL are 15 cântece. Acum trebuie să le găsesc pe undeva și pe celelalte. Cine dorește, poate urmări versurile aici: http: //www.azlyrics.com/d/disclosure.html
    Si pe mine m-a intrigat denumirea albumului. Am aflat că l-au numit așa de la o specie de felină foarte drăguță numită și râsul african sau râsul de pustiu: https://ro.wikipedia.org/wiki/Caracal_caracal

    • Probabil, au incercat mai intai calusul, ca orice olteni. Daca au vazut ca nu le iese, au trecut pe d-astea, dar n-au uitat de unde au plecat. D-aia si-au botezat asa albumul! In memoriam!

Lasă un răspuns

