Meniu după gândurile mele

Am mai spus eu că mă înțeleg bine cu tinerii. Iată niște tineri care nu numai că m-au crezut, ci au transpus chiar muzical ceea ce spun eu. Ce anume au transpus ei muzical, că eu spun multe prostii?! Aia cu gândurile mele care zboară în toate direcțiile în același timp, astfel că, de fapt, eu nu mă gândesc la nimic. Cum au transpus ei muzical această cugetare … profund superficială?!? Au scos un album pe care l-au botezatTO BE EVERYWHERE IS TO BE NOWHERE„. Pentru românii care n-au trecut la romgleză, înseamnă A FI PESTE TOT ÎNSEAMNĂ SĂ NU FII NICĂIERI.
♫ MENIU DUPĂ GÂNDURILE MELE (~ 30:36 min.)
https://app.box.com/s/j8jhxv3b90xnbm2ywqu81huffx7vg7r7
THRICE îi cheamă, după cum se poate observa. Nu mă pot stăpâni să nu reamintesc ce am scris despre oamenii care, atunci când îi întrebi ce știu să facă, ei spun că știu să facă orice. Ăsta este răspunsul care mie îmi spune că acei oameni, de fapt, nu știu să facă ceva anume, ci doar sunt dornici să încerce să facă orice!
08.06.2016

THRICE

Un gând despre „Meniu după gândurile mele

  1. Foarte frumos !!! Am ascultat și reascultat o formație mare, după părerea mea, cu următoarele cântece: 1.Hurricane, 2. (min.4.44) The Window, 3. (min.8) Wake Up, 4. (min.12.25) The Long Defeat, 5. (min. 16.38) Black Honey, 6. (min. 20.35) Stay with Me, 7. (min.24.34) Salt and Shadow, toate prime audiții pentru mine. Cei care doresc să urmărească și versurile, le găsesc aici: http://genius.com/albums/Thrice/To-be-everywhere-is-to-be-nowhere Mulțumesc pentru descoperire !

Lasă un răspuns

