Noroc cu fetele!

Nu vă gândiți că am fost la vreo chermeză și am dat noroc cu fetele acolo! Nici la faptul că, dacă nu erau ele, muream de foame. Este vorba, pur și simplu, de faptul că ele, fetele, sunt purtătoarele curiozității pe Pământ. Dacă ele n-ar fi fost, nici curiozitate n-ar fi existat și n-aș fi descoperit eu trupa DREAM THE ELECTRIC SLEEP pe care am ascultat-o din pură și simplă curiozitate. Am vrut să văd și eu cum se visează când dormi electric. Nu de alta, dar, poate, îmi cumpăr și eu o pernă d-aia electrică! Deși, dacă va trebui să stau într-un picior, cum văd că stau ei, mă mai gândesc. Nu de alta, dar eu, cu certitudine, n-aș ști în care picior să stau. Așa că …
♫ NOROC CU FETELE (~ 27:12 min.)
https://app.box.com/s/2fu7z5uut2yf4unn37qoruxd9vfhp6bx

DREAM THE ELECTRIC SLEEPNu pot să nu remarc titlul uneia dintre piese- ATÂRNAT DE TIMP. Ce viziune au băieții ăștia! Nici-un savant nu a observat ce au observat ei. Păi, pe bune, nu suntem noi atârnați de timp?! Nu aleargă timpul cu noi atârnați de el? Nu ne dăm noi drumul, fără să vrem, atunci când nu ne mai putem ține, și rămâne timpul fără noi?!? Dac-ar fi intrat vreun poet prin locantă, ce ar fi scos din el când ar fi auzit “ALEARGĂ TIMPUL DE NEBUN PRIN UNIVERS/ ȘI NOI NE ȚINEM ATÂRNAȚI DE EL” …
25.07.2016

Un gând despre „Noroc cu fetele!

Lasă un răspuns

