Meniu bun de premiat

Dacă ar exista vreo organizație cu adevărat feministă, nu din astea constituite doar cu scopul de a face rost de niște bani de la guvern, atunci sunt sigur că acea oragnizație ar propune spre premiere cel puțin prima piesă din acest meniu.
Nu sunt expert în engleză, nici nu mă dă afară din casă dorința de a fi atent la cuvinte, eu fiind adeptul înțelegerii prin muzică, nu prin vorbe, dar cred că în această melodie este ceva frumos la adresa femeii. Nu ar fi putut să o cânte așa cum o cântă, dacă nu ar fi fost așa. Nu poți cânta așa cum cântă băiatul ăsta, ceva „nasol”. Melodia respectivă se numește chiar „WOMAN”.
Totuși, nu datorită acestei melodii m-am oprit eu la albumul de pe care am extras-o, ci datorită titlului acelui album, titlu care se regăsește și la cea de a patra melodie. Se numește … “DACĂ AR TREBUI SĂ PLEC EU ÎNAINTEA TA”. Rămâne la înțelegerea fiecăruia semnificația acestui titlu. Acolo unde m-a dus pe mine gândul meu, era un câmp plin cu … nostalgie dureroasă.
♫ MENIU DE PREMIAT (~ 35:24 min.)
https://app.box.com/s/di0dnu55f1j3sao3rt2l570j28hwbf6y

3 gânduri despre „Meniu bun de premiat

  1. De premiat cu Premiul I și coroniță! Am ascultat in primă audiție formația canadiană ”CITY and COLOUR” cu melodiile:1. Woman, 2.(min.9) Northern Blues, 3.(min.14.07) Mizzy C, 4. (min.18.20) If I Should Go Before You, 5. (min. 22.22) Wasted Love, 6. ( 25.16) Friends, 7. (30.10) Blood, toate de pe albumul „If I Should Go Before You” (2015). Chiar dacă nu înțelegi un cuvânt in limba engleză, este o muzică de care nu mai poți să te desprinzi, dar și cuvintele sunt grele de semnificații. Le-am găsit aici: http://www.azlyrics.com/c/cityandcolour.html De reascultat!

Lasă un răspuns

