Meniu cu o lună … chinezească(?), bătrână

Despre chinezi așa se zice, că ar fi rasa galbenă. Păi, atunci, dacă despre Lună se spune că ar fi galbenă, nu înseamnă că e chinezească?!?
Am tras și eu nițel de păr titlul albumului pe care cântă Emmylou Harris împreună cu Rodney Crowell. Albumul se numește „OLD YELLOW MOON” tot așa cum se numește și piesa cu care am început meniul, ca să nu uităm ce servim, duși de muzica celor doi. Urmează „PE CÂND ERAM FRUMOȘI”. Nu de alta, dar de gândul ăsta nu scapă nimeni! Ce mai urmează nici nu mai contează. Nu contează, dar merită ascultat.
♫ MENIU CU O LUNĂ BĂTRÂNĂ (~ 26:20 min.)
https://app.box.com/s/zoohcnqpukhjzdksb334b0aec4s19xzb

4 gânduri despre „Meniu cu o lună … chinezească(?), bătrână

  1. Am numărat si eu stelele ascultând melodiile: 1.Old Yellow Moon, 2.(3.25) Back When We Were Beautiful, 3.( 7.05) Invitation To The Blues, 4. (10.44) Hanging Up My Heart, 5 (13.30) Black Caffeine, 6. (16.49) Dreaming My Dreams, 7. ( 20.05) Here We Are, 8.( 23.18) Bull Rider și aducându-mi aminte de ce îmi place limba engleză si muzica country comparând ce aud cu versurile găsite pe http://www.azlyrics.com/lyrics/emmylouharris/oldyellowmoon.html

    • Cred ca fata asta, si daca ar canta pe versurile celor de la PARAZITII tot ar lasa impresia ca ea canta POEZIE, nu mizerii. Are un stil foarte poetic de a canta, daca pot sa zic asa. Chiar, o exista „stilul poetic de a canta”?! De Emmylou zic.

      • Da’ cine i-a dat ei voie să cânte în stilul poetic? Pe noi ne-a întrebat?! Ia uite ce obrăznicătură! Băăăi, Emilico, nu cânți tu cum vrea mușchii tăi, băi! Cânți … cum vrea mușchii noștri, clar!?
        P.S. Sper ca Emmylou să nu fi aflat că eu nu mai am mușchi. Nu de alta, dar mi-e să nu facă o criză de râs care să-i afecteze stilul poetic în care cântă ea atât de frumos.

Lasă un răspuns

