Meniu pentru memorie

Cinstit ar fi fost să-i zic „Meniu pentru memorii”. Și nu orice fel de memorii, ci d-alea clasice. Da’ … am uitat! Că eu n-am memorie clasică, iar asta pe care o am eu s-a defectat iremediabil. Așa că … Sper să nu mă-ntrebe cineva cum se cheamă ceea ce se aude, cine interpretează, cine a compus și alte chestii d-astea. Nu de alta, dar chiar cei care au pregătit această compilație au uitat să facă aceste precizări. Probabil, nici ei nu au memorie clasică și d-aia … E adevărat că pe unele le mai recunosc eu, chit că mi s-a defectat rău „cardul de memorie”, dar nu pot să le nominalizez, de teamă să nu fiu acuzat că fac discriminare după … „cum vrea mușchii lu’ memoria mea”.
Deși, cred că cel mai bine ar fi să-i zic „Meniu din memorie”. Fiind muzical, se subînțelege că este din memoria muzicală. Iar memoria muzicală reține melodii, nu titluri, ani, nume. Cine nu mă crede, să vină la mine să i le fluier pe toate!
24.03.2016
♫ MENIU DIN MEMORIE (~ 51:15 min.)
https://app.box.com/s/uswnoz9ab5602gbj85gut17vfvfgqqw0

CLASSICAL MEMORIES

2 gânduri despre „Meniu pentru memorie

  1. Absolut memorabil pentru că nu lipsește nici tracul Spartacus. Până să ajungă sclav, trebuie să fi călătorit și el prin mările și oceanele lumii ca să-i învețe și pe englezi cum să înființeze o linie maritimă.

    • Se cunoaste ca era d-ăla învechit și retrograd. Dacă era și el d-ăsta modern si civilizat, i-ar fi învățat cum se desființează liniile maritime, dându-le ca exemplu liniile maritime de pe aceste meleaguri.

Lasă un răspuns

