Meniu corupt

Observator neutru și neimplicat al vieții pe aceste meleaguri, eu fiind apatrid, am înțeles că, pe aici, la baza a toate cele stă corupția. Așa că, m-am gândit să ofer și eu vizitatorilor un meniu corupt. De ce este corupt? Pentru că SUGARPLUM se poate traduce și prin mită, corupție. Iar cei care cântă pe albumul de pe care am extras ingredientele din care am preparat coruptul meniu se numesc chiar SUGARPLUM FAIRIES. Dovadă a corupției este chiar prima piesă, intitulată „VIS DE PERGAMENT ÎNGĂLBENIT”. Păi, de unde au luat ei pergament?!? Și de care era, d-ăla egiptean? Și cu cât l-au luat?!? Nu mai zic mai mult …
Mie, cel mai mult îmi place poza de pe coperta albumului. De tocul unei uși, stau atârnate două umerașe din alea din sârmă, goale. Parcă ar fi o fotografie dintr-un cămin militar!
Avertisment: Cine zice că-i place acest meniu înseamnă că este corupt. S-a corupt … muzical!
♫ MENIU CORUPT (~ 24:22 min.)
https://app.box.com/s/si4ebsmvfigpko025fqofq8rk1nyqr7t

Vedere din camin

2 gânduri despre „Meniu corupt

    • Corupta asta e zână?! Daca stiam, imi atarnam si eu niste umerase de sarma de tocul usii. Poate, asa, faceam si eu rost de voce si puteam sa cant si sa devin si eu zân. Că, acuma, fără umerașe, dacă încep eu să cânt … se întunecă și noaptea. Se întunecă, pentru că închide ochii … să nu mă audă.

Lasă un răspuns

