Mi-a scris Vangelis

Nu mi-a scris direct, ca să nu afle organili statului de drepți că i-am dat adresa, să nu mă ia la întrebări științifico-fantastice de genul: „Păi, bine, bă, când noi îți cerem să ne spui CNP-ul, atunci când vrei să-ți cumperi solniță sau muștar, nu vrei să ni-l dai, dar ăstuia, care mai e și grec pe deasupra, ba chiar și pe dedesubt, îi dăduși adresa?! Ia vino tu de dă declarație să vedem noi care-i situația, că prea te iei tu de cine nu trebuie!
Cum ziceam, mi-a scris Evangelos Odysseas Papathanassiou. Că el semnează cu numele întreg când îmi scrie mie. Ca să evite scene precum cea descrisă mai sus, mi-a scris prin Emilia. Iată ce mi-a scris:
Moșule,
Vezi, bă, că scot în curând un album. Îmi pare rău că nu putui să-l termin atunci când te mascași tu în Sucă și alergași cu șareta prin Univers, că mi-ar fi plăcut să-l iei cu tine, ca să fi știut pe unde să o iei mai drept, să nu mai fi ocolit atâta. Era bună să le fi pus și cailor muzica asta. N-ar mai fi mâncat jar stelar, că le-ar fi captat atenția muzica mea. Era bună și când ajunseși de te certași cu ăla în Calea Lactee, poate nu mai vindea brânză mucegăită. Căci, cam de pe acolo, din Universul prin care fuseși tu, mă inspirai și eu, când auzii ce-i povesteai lu’ nea Mărin când te-ntorseși. Mai ales aia cu mișcatul munților din loc cu oiștea și cu stelele îmi plăcu!
Mă rog, de-abia acu îl terminai, la sfârșitul lunii ăsteia îl bag pe piață în America, da’ vrusei să respect regula și să ți-l trimit mai întâi ție, să-l bagi în locanta aia. ROSETTA îi zisei, dupe … Las’ că nu-ți mai spui, îți trimit cd-ul prin Emilia și o să citești, că scrisei acolo.
Hai, pa și vezi ce faci cu Rapidu’ ăla, că mi-a mâncat ficații!
Că, uitai eu să spun, ca orice grec care trăiește mai mult prin Anglitera și prin America, Vangelis e rapidist și are rădăcini oltenești. D-aia se exprimă așa, i-e teamă că, dacă ar vorbi altfel, n-aș înțelege eu.
Așadar, io-te ce-mi trimise Vangelis
♫ MI-A SCRIS VANGELIS (~ 35:36 min.)
https://app.box.com/s/fcc2ielq13bpfrvmr0gzktlvdedl4fwh
N.B. Ca să nu pun la încercare răbdarea vizitatorilor, am făcut eu un fel de selecție. Zic un fel de selecție, pentru că, la Vangelis, nu prea ai cum să faci selecție.

4 gânduri despre „Mi-a scris Vangelis

    • Pe asta l-am scos din neatentie. Culmea este ca, inainte de a face rost de tot albumul, avusesem numai valsul asta, ajuns la mine pe nu stiu ce cai, cu ceva vreme in urma, dar uitasem de el. Daca nu-mi scria Vangelis (pe bune, luna viitoare vine Emilia din USA si-mi aduce obiectul), uitam de tot de muzica asta.

Lasă un răspuns

