Meniu cu sanie și cu zurgălăi

Cred că nu este nevoie de explicații suplimentare. L-am găsit cu totul și cu totul întâmplător pe acest SANSEVERINO. Dacă n-ar fi început chiar cu sania și cu zurgălăii, probabilitatea mai mare ar fi fost să nici nu mă opresc la el.
Pe mine, unu, nu mă interesează dacă sania cu zurgălăi a ajuns de la București la Paris, sau invers. Ca orice existență superioară, precum copacii, cerul, stelele, berzele, caii și altele, nici muzica nu are naționalitate.
Sper să nu mă umfle „organili statului de drepți” pentru dezvăluirea rețetei de fabricare a unei bombe atomice!
♫ CU SANIE ȘI ZURGĂLĂI (~ 46:45 min.)
https://app.box.com/s/aw0iaeolav5ayp52kftvwppol76p8s8o
P.S. Dacă știe cineva ce am vrut eu să zic cu bomba aia atomică, este rugat să-mi spună și mie! Că, de când am preparat meniul și până acuma, când îl pregătesc să-l pun în locantă, a trecut o grămadă de timp și am uitat.

Lasă un răspuns

