Mea culpa – Vangelis!

Când prepar un meniu, iau fiecare piesă, o ajustez ca nivel al înregistrării, îi ajustez începutul și sfârșitul, apoi lipesc piesă cu piesă până la finalizarea meniului. În funcție de numărul de piese, uneori îmi ia destul timp această operațiune.
Zilele trecute, când mi-a scris Vangelis și mi-a trimis și noul lui album, am uitat proverbul românesc „Leneșul mai mult aleargă”, astfel că am vrut să-mi ușurez munca și, în loc să fac ceea ce fac de fiecare dată, am dat năvală pe youtube și am găsit ceva ce am crezut că este albumul integral. Am bărbierit câteva pasaje mai scurtuțe și l-am pus pe masă în locantă.
Numai că, atunci când am ascultat albumul, parcă se auzea altceva! Curios, m-am dus să văd ce e cu varianta de pe youtube. Așa am aflat că aia este, de fapt, muzica unui video care va însoți lansarea albumului ROSETTA. Car’va’zică, este, dar nu este muzica de pe albumul ROSETTA.
Așa că mă văd nevoit să revin, să-mi pun cenușă în cap și să ofer tot albumul, de data asta, ca să mă învăț minte.
Și uite așa am muncit eu de două ori, doar fiindcă-mi fu lene să muncesc o singură dată. Să mai aud eu pe careva acuzându-mă că n-aș fi un bun român! Nu numai că sunt bun, ci cred că sunt chiar un român MODEL! Rectific, chiar model nu sunt. Ca să fi fost model, ar fi trebuit să și distrug ceea ce am făcut prima dată.
♫ MEA CULPA – VANGELIS (~ 53:31 min.)
https://app.box.com/s/kd76h1ytrl1q11ci3d2t2was3ov2akko

Lasă un răspuns

