Meniu de regim

Este un regim special, preparat pe bază de vanilie și cartofi. Nu căutați, că degeaba căutați! Nu veți găsi. Este secret, iar secretul se află la mine. Că, eu am comis „traducăreișănul” în baza căruia am transformat VANILLA POTATOYES, cum o cheamă pe autoarea acestei muzici, în Vanilia Cartofescu.
Desigur, teoretic, în spatele acestui nume s-ar fi putut ascunde și un băiat, numai că s-a dat de gol atunci când și-a intitulat albumul „VREAU SĂ FIU VISUL TĂU”. Nu că n-ar exista și băieți care să aibă asemenea dorință, dar nu există băieți care să poată spune așa ceva!
Numai pentru cei nefamiliarizați cu engleza menționez:
-vanilla = vanilie
-potato = cartof
Adevărul este că acest meniu chiar este de regim. Regim de desfătare … auditivă.
Nu pot să nu menționez titlul celei de a treia piese – PĂȘIND PE CURCUBEU.
♫ MENIU DE REGIM (~ 24:33 min.)
https://app.box.com/s/184ievyvblbj1t8mcik3ou9thwld2nhj
P.S. Acuma am auzit și eu că, pe ici, pe colo, vorbește rusește, sau cam așa ceva. Acuma, nu știu ce să fac. Să arunc calculatorul, sau să mă duc să mă predau singur? Cum cui să mă predau? Lu’ Cartofeasca! Păi, cui credeați!? Nu vedeți ce voce insinuantă are!? Doar nu era să mă predau lu’ … !!!
27.07.2016

P.S.-2 pe 15.10.2015: Nasol! Am citit undeva că ar fi englezoaică Vanilia Cartofescu. Nu mă mai predau ei, că englezoaicele fac urât când se îmbată!!!!

2 gânduri despre „Meniu de regim

    • E si mai periculoasa, daca e frantuzoaica sub acoperire!
      In ceea ce priveste placinta de cartofi, or nu era pe albumul „subtilizat” de mine, or nu s-a potrivit, in urechile mele, cu celelalte ingrediente. Eu n-am gasit decat un album al englezoaicei asta frantuz-rusoaica.

Lasă un răspuns

