Meniu cu madam gâscă

Dom’le, m-am democratizat și eu. M-am făcut și eu tânăr frumos, aproape tehnocrat chiar, am luat un dicșinări și i-am troznit un traducăreișăn. Aștept aplaudeișăn!
La lady așa am găsit în dicșinări că însemnă, doamnă, iar în blocul meu am auzit că vecinei de la 7, doamna Cutărescu, i se zice madam Cutărescu.
Iar pentru al doilea nume, ca să arăt că și noi tinerii frumoși suntem cuul, fără gheng, am deschis un dicșinări de onomatopei. Iar acolo am găsit că GA GA e de la gâscă.
Așadar, pentru noi, ăștia democratizați cu forcepsul de americăneișăni, …
♫ MADAM GÂSCĂ (~ 20:50 min.)
https://app.box.com/s/fbwakzplvvpf01u9f9x2fk7psrpuhb41
Aplaudeișăn, bre, brazăr, că e niu, ie din zis ieăr 2016!
N.B. Am zis brazăr, nu prazăr, că pe ăla nu l-au democratizat americăneișănii!
18.10.2016

2 gânduri despre „Meniu cu madam gâscă

  1. Îi stă mult mai bine în postura de gâscă decât în cea de gâsculiță. Doar gâștele au salvat Capitoliul. Mi-a plăcut. She’s a lady! Aplaudeișăn!

Lasă un răspuns

