Meniu cu mincinoși

Ăsta este purul adevăr-acesta este un meniu cu mincinoși. De fapt, este un meniu cu Mincinoși, pentru că substantivele proprii se scriu cu literă mare. Iar pe cei care cântă așa îi cheamă, sau așa își zic ei-Mincinoși. Și sunt atât de mincinoși încât n-am suportat mai mult de patru dintre minciunile lor … cântate.
Și, totuși, cum se explică faptul că accept niște mincinoși în locantă, în condițiile în care eu mă laud că sunt mare luptător anti-minciună? Simplu! Nici măcar mie nu mi-a trecut prin cap să mă declar PRO-ANTI, așa cum spun ei chiar în prima piesă. Adică, PRO lupta ANTI minciună, nu?!
♫ MENIU CU MINCINOȘI (~ 18:07 min.)
https://app.box.com/s/pas8rpltvm2rolbnfdvq31atgjpuvn12

3 gânduri despre „Meniu cu mincinoși

  1. Cred că nu ați vrut să fiți singurul păcălit de ascultarea acestei ”muzici”. Am rezistat cu greu ascultării, dar numai o dată. Păcat că efectul unor alegeri durează mult mai mult iar între timp lumea mai uită și mai apare și o nouă generație de naivi. Mai sunt și cei cărora le place să fie mințiți in permanență.

    • O sa radeti, dar … mi-a placut, in mod deosebit prima piesa. INTOTDEAUNA depinde de starea in care te afli cand asculti si de asteptarile pe care ti le proiectezi singur. Oricum, prima piesa merita sa bubuie prin discoteci, cu mult mai mult decat multe altele pe care le aud bubuind, fara sa ma miste. Asta, macar ma misca! Si chiar si a treia, care ne anunta urmatoarea revolutie care va fi, sper eu, .. muzicala. Ca, de revolutii d-astea democratice la ordin, mi s-a facut sila!

Lasă un răspuns

