Meniu lămuritor

Atunci când cu meniul intitulat „Sfârșitul unei dileme” am declanșat o adevărată polemică. Din păcate, polemiștii nu s-au manifestat aici, în locantă, ci s-au mulțumit să mă atace pe mine. Probabil, știau că nu au nici-o șansă, da’ le-a plăcut și lor să se joace de-a polemica.
Mi-a plăcut polemistul care mi-a aruncat cugetarea științifică referitoare la ou și la găină, zicând că mai întâi a fost celula, care-i ou, dar a tăcut mâlc când i-am reamintit că și găina-i tot din celule, car’va’zică acea afirmație cu iz științific nu răspunde la întrebarea: Ce a fost mai întâi, oul ou, cel făcut de găină și din care iese găina, sau găina care face oul din care iese ea?
Mă rog, eu aveam și răspunsul științific, dar n-am vrut să-l devoalez atunci. Răspunsul absolut științific la întrebarea ce a fost mai întâi, oul sau găina, este acesta: Mai întâi și mai întâi fu nea Mărin, care se duse la târg, cumpără o cloță și niscai ouă, pusă cloța pe ouă și din ele ieși găina care urma să facă ouăle din care urma să iasă ea, mai încolo. Cu asta, controversa e rezolvată.
Mai rămăsese controversa cu noaptea și ziua. Care a fost mai întâi, lumina sau întunericul? Întrucât nici ce ne-a spus atunci Chris Isaak nu a convins pe toată lumea, iată, am preparat acest meniu care ne lămurește. M-au ajutat cei de la KATATONIA care ne spun foarte clar că NOAPTEA ESTE O NOUĂ ZI. Ne spun asta chiar prin titlul unui album al lor.
♫ MENIU LĂMURITOR (~ 25:58 min.)
https://app.box.com/s/j2y9doxo3nmxds36n4kuu1aed9jdfxpl

Lasă un răspuns

