Meniu mistic

E ceva în neregulă cu acest meniu. Nu numai că albumul de pe care am luat piesele din care l-am preparat se numește MYSTIQUE, dar cred că este ceva mistic în muzica asta. De ce cred așa ceva? Pentru că, deși azi este luni, când aud muzica asta, în mine este duminică. Mi-am întrebat fetele de cinci ori și m-am dus și la calendarul bisericesc să mă conving. Era luni, dar eu tot cred că, de fapt era duminică!
♫ MENIU MISTIC (~ 26:39 min.)
https://app.box.com/s/rdjz2dvj3nj5cj8zfp2g4izebmfo073p
N-am mai zis că-l cheamă SEAN CHRISTOPHER fiindcă bănuiesc că l-au recunoscut vizitatorii.
P.S. Se pare că, totuși, e luni. M-au trimis să cumpăr apă și să plătesc cablu. Or, duminica nu se poate plăti, că e închis. Da’ eu … tot cred că e duminică.
11.07.2016

2 gânduri despre „Meniu mistic

  1. Mistică, divină, dumnezeiască, atinsă de aripa geniului. Este și o experiență mistică să o asculți.
    O muzică pe care ar asculta-o si fiarele pădurii alături de căprioare.

Lasă un răspuns

