Meniu fosforescent

Mi-am adus aminte că, pe când eram mic, apăruseră niște bețe de chibrit cu fosfor la ambele capete. Dacă nu mi s-a deteriorat complet „cardul de memorie”, fosforul de la cele două capete ale bățului de chibrit avea culori diferite. Care o fi fost ideea călăuzitoare a celor care le-au realizat mi-e greu să-mi dau seama, dar știu de ce am preparat eu două meniuri fosforescente acuma.
Păi, pe primul l-am preparat fiindcă așa îl cheamă pe cel care cântă. Mă rog, ăsta-i numele lui de scenă – PHOSPHORESCENT.
Iar pe al doilea l-am preparat pentru că așa se numește albumul de pe care am preluat piesele din care l-am preparat–PHOSPHORESCENT. Dar, piesele de pe albumul PHOSPHORESCENT nu sunt interpretate și nici măcar compuse de PHOSPHORESCENT, ci de JOSEPH TRAPANESE.
N-aș ști să spun ce GEN este primul, dar al doilea este EPIC.
♫ PHOSPHORESCENT-1 (~ 30:57 min.)
https://app.box.com/s/eds76mc4kgori98wqmwolxh276yja687
♫ PHOSPHORESCENT-2 (~ 21:45 min.)
https://app.box.com/s/vz5wh1yrxvsw225nx2ag071jsar8hss4
Fosforescente amândouă, dar diferite!
31.05.2016

2 gânduri despre „Meniu fosforescent

Lasă un răspuns

