Meniu de post

Muzica din acest meniu este de pe albumul “THE GODS OF THE COPYBOOK HEADINGS” al trupei RANGES. Pe unul din site-urile de specialitate, acest album figurează la categoria muzicală POST-ROCK.
Păi, dacă este POST-ROCK, …
♫ MENIU DE POST (~ 16:17 min.)
https://app.box.com/s/phmkfrn8wva1ik0v1w6zggziaum5m372
Sigur, aș fi putut să-i zic și MENIU DE CURIOZITATE, pentru că eu am luat acest album chiar din curiozitate. Am fost curios să văd și eu ce este muzica POST-ROCK. Nu i-am zis așa de teamă că nu aveam locuri suficiente în locantă pentru toate … ființele curioase!
13.07.2016

Lasă un răspuns

