Meniu anti Hi-Fi

Cine se gândește că Hi-Fi din titlul meu ar fi prescurtarea clasică de la High Fidelity, să dea dilit la acel gând, că nu înseamnă asta. Ce înseamnă? Habar n-am. De ce n-am habar, dar o folosesc? Pentru că n-am habar nici ce înseamnă Lo-Fi.
Umblând după Vangelis prin spațiul virtual, la întrebarea mea, cineva mi-a pus în brațe un album care se numește „VANGELIS RIDES AGAIN”. Adicătelea „VANGELIS CĂLĂREȘTE DIN NOU”!? Iar genul muzicii de pe acel album era menționat ca fiind Lo-Fi. Neavând habar ce-o însemna acest Lo-Fi ca gen muzical, am scornit și eu chestia cu opusul lui Hi-fi, zicând că Lo-Fi ar fi prescurtarea de la Low-Fidelity. Cred că nici dracu nu știe dacă așa o fi, sau nu. Iar eu mizez pe ceea ce nu știe nici dracu!
Dacă tot v-am făcut curioși, că pe mine m-a făcut curios acest album, hai să-l și ascultăm. L-am lăsat pe tot, cu excepția unor … nu știu cum se numesc, intermezzo?!, chestii d-alea scurte, sub un minut. Doar la alea am renunțat, erau vreo două. Piesa care dă și numele albumului este a treia.
♫ ANTI HI-FI (~ 19:16 min.)
https://app.box.com/s/tf4aal9abuieppyxoz9uv0c17r5hc3ie
Uitasem! Cei care cântă își zic MARSHMALLOW COAST. Ascultând acest album sunt tentat să cred că Lo-Fi este acel gen de muzică despre care eu am zis că ar fi „Muzică de aflat în treabă”, dar nu m-ar fi iertat nici-un vizitator dacă nu aș fi „pus pe masă” ceva care îl are pe Vangelis în titulatură. Nici eu nu mi-aș fi iertat-o!

Lasă un răspuns

