Alt meniu trist

N-am înțeles de ce mi-a fost atât de tristă ziua de Sfântă Maria. Absolut tot și toți care mi-au ieșit în cale m-au scos din sărite. Tot ce s-a-ntâmplat pe acolo pe unde eram și eu m-a enervat.
Pe fondul ăsta, am dat peste un album în care-și revărsase propria tristețe Erik Satie. Am avut noroc că mi-a tradus Olga Scheps ce a zis el, că eu nu pricep nici franceza, nici scoțiana, dar în limba pianică mai pricep câte ceva, măcar pe sărite. Mai ales când traducerea e făcută … cu schepsis!
15.08.2016
♫ ALT MENIU TRIST (~ 27:30 min.)
https://app.box.com/s/ft3pvxyl5w9jmhs6t8kia9fvh023t68r

2 gânduri despre „Alt meniu trist

  1. APRECIEZ F.MULT PREOCUPAREA TA PT.DIFUZAREA MUZICII DE ELITA…DAR SI TU UITI EVENIMENTELE IMPORTANTE DIN ISTORIA OMENIRII..UNDE ERAM NOI ACUM 50 DE ANI? EU STIU SIGUR UNDE ERAM:INTR-UN HAMAC PE BRICUL MIRCEA,RAPUS DE RAUL DE MARE IN GOLFUL BYSCAIA SI PRIETENUL NOSTRU ENESCU MIRCEA MA HRANEA CU PAINE USCATA DIN 30 IN 30 DE MINUTE…ASA CUM SPUNEA ST. ZVEIG- SAU ZWEIG- IN -ORELE ASTRALE ALE OMENIRII-ASTA ESTE ISTORIA….SUCCES IN PROMOVAREA MUZICII..JOS MANELELE,MANELISTII SI JOHANISTII..

    • Recunosc, am ajuns in faza in care uit pana si evenimente … la care n-am participat si de care n-am stiut niciodata. Nu ma mira ce simteai tu, eu as fi fost demult mort, nu ma mira nici ca Mirceone avea grija de tine. Un baiat fin, elegant, decent, unul dintre colegii mei favoriti din clasa noastra. De Mircea am zis, nu de tine, ca tu nu erai cu mine-n clasa. Tu erai cu mine numai pe blocul pavilionului dormitoare, cand a castigat Rapid campionatul!

Lasă un răspuns

