Meniu enigmatic pierdut

Am găsit în spațiul virtual o culegere atribuită trupei ENIGMA. Am pretenția că „sunt tare în enigme”, am toate albumele acestei trupe, dar titlul „THE PLATINUM COLLECTION” nu-mi era cunoscut și nici nu l-am găsit în discografia lor, pe acolo pe unde m-am priceput eu să cotrobăi. Totuși, destul de multe piese de pe acea culegere sunt, în mod evident, ale celor de la ENIGMA. Numai că, pe albumul ăla figurau mai multe piese cu titlul „LOSTnumerotate de la unu la unsprezece. N-am găsit pe nicăieri un album al acestei trupe, cu titlul „LOST”, așa cum ar fi fost firesc. Să fi lansat ei 11 piese necunoscute anterior, pe o culegere?!? Mi-e greu să cred așa ceva, dar asta nu înseamnă că n-ar fi posibil. Nici nu știu dacă aceste piese chiar aparțin „enigmaticilor” pe care-i știu eu. Ascultându-le, am identificat elemente specifice trupei ENIGMA, dar … n-am căpătat certitudini. Poate altcineva este mai pătrunzător decât mine. Am preparat acest meniu folosind exclusiv „LOST”-uri.
♫ MENIU ENIGMATIC PIERDUT (~ 25:13 min.)
https://app.box.com/s/m1dm6r87fbbtyxv6ygcfp0kczn8z89zz
N.B. Pentru cei nefamiliarizați cu engleza, LOST=pierdut
P.S. Întrucât am înțeles că ar fi mai multe „enigme muzicale”, precizez că eu mă refer la acea trupă în care activau, cel puțin la începuturi, Michael Crețu, despre care se zicea că ar fi român, și soția lui de la acea vreme, Sandra.
23.07.2016

2 gânduri despre „Meniu enigmatic pierdut

  1. M-a lămurit Google. ”The Platinum Collection” este un set de 3 CD-uri apărut in 2009. Primul conține cele mai cunoscute cântece din anii anteriori, al doilea are remixuri iar pe al treilea CD sunt compozitiile noi ale lui Michael Crețu, toate numite LOST si numerotate de la 1 la 11. Un fel de ediție revizuită si adăugită. Detalii despre triplul album găsiți pe https://en.wikipedia.org/wiki/The_Platinum_Collection_(Enigma_album)
    Mihai Crețu s-a născut la Bucuresti in 1957 unde a și studiat pianul din copilărie la o scoală de muzică. Detalii biografice găsiti pe http://artdaily.com/news/30767/18-Million-Euro-House-by-Enigma-s-Michael-Cretu-Torn-Down-by-Bulldozers
    Mă bucur că le-ați găsit. Eu le-am auzit azi prima dată.

    • Pai, nu stiti ca si astia de la „Gogule” publica numai dupa ce bag eu muzica in locanta?! D-aia ati gasit acuma aceste date, care nu erau disponibile pana acuma, fiindca nu pusesem eu meniul pe masa.
      Pe piata, luna asta este prevazut sa apara cd-ul cel triplu.Si comertul a asteptat sa pun eu meniul mai intai!

Lasă un răspuns

