Dacă …

Dacă aș fi spus că acesta este un meniu cu Neil Diamond, în cel mai rău caz, poate, cineva ar fi zis că este un Neil Diamond mai din tinerețe. Nu cred că vreun vizitator ar fi contestat faptul că cel care cântă este Neil Diamond.
Și, totuși, nu este el. Dau asigurări în această privință, pentru că eu însumi l-am întors pe toate fețele, nevenindu-mi să cred că n-ar fi el.
Este Bob Lind. Albumul este din 2016 și se numește „MAGELAN A GREȘIT”. O piesă de pe acest album va apare într-un alt meniu în care … Lasă, că o doză mică de curiozitate nu face rău!
31.07.2016
♫ DACĂ (~ 22:35 min.)
https://app.box.com/s/1hv31os2667vdf2rn9gilg86kbjvzdpd

2 gânduri despre „Dacă …

  1. De reascultat !!! Am aflat că amândoi s-au născut in SUA, Bob Lind in 1942/sau 1944 iar Neil Diamond in 1941. Nici o modificare de voce la Bob Lind! Mi-au plăcut și cântecele si versurile.

Lasă un răspuns

