MENIU CU CORIOLANE

O fi cu CORIOLANI? Nu știu. Am ajuns în situația asta dilematică umblând brambura pe aleile muzicale ale spațiului virtual. Acolo, m-am ciocnit de cineva care se numea ROME și care cânta ceva care se numea CORIOLAN. Nu știu de ce, acest nume a-nceput să se învârtă în capul meu, de parcă l-aș mai fi auzit pe undeva. Dar pe unde? A fost nevoie să mă culc, că eu doar în somn îmi mai aduc aminte de câte ceva, iar până mă trezesc uit. Acuma, de cum mi-am amintit, am și sărit din pat, ca să fiu sigur că nu uit! Îmi amintisem că mai întâlnisem un CORIOLAN, sau o CORIOLANĂ, că asta n-am știut niciodată, pe la LUDWIG. De BEETHOVEN zic, nu de ăilalți LUDWIGI. Dădui fuguța în grădina lui și, într-adevăr, acolo era și chiar în mai multe variante. Acuma, dacă tot m-am frământat atâta, ba am mai și dormit ca să-mi aduc aminte, nu m-a lăsat sufletul să nu prepar acest meniu cu CORIOLANE. Sau … cu CURIOLANI?!?
Mai întâi este ăla de care m-am lovit prin spațiul virtual, apoi celelalte trei variante pe care le-am găsit în grădina lui LUDWIG. De BEETHOVEN zic, nu de ăilalți LUDWIGI.
♫ CORIOLAN (~ 30:25 min.)
https://app.box.com/s/pt27qx2odjls5zr6ih11yuronnpbeq8s
10.04.2016

Lasă un răspuns

