Meniu atenuant

Vai ce m-au mai enervat papugii din MAE românesc, chiar de Ziua Națională! Cine nu știe cu ce m-au enervat, să citească “Din cârpe nu poți ridica monumente” din Anexa nemuzicală a locantei. S-au dus dracului și tricolorul de pe balcon și fasolea cu ciolan,  pachet de nervi m-au făcut!
Norocul meu a fost că am găsit ceva care mi-a mai atenuat supărarea. Păcat că a apărut cam târziu, dar mai bine mai târziu decât deloc, nu? Fiind târziu și fiind eu plin de draci, n-am apucat să-l pătrund atent, așa că m-am mulțumit să iau ce mi-a bătut la ochi, adică la urechi, din fuga murgului.
♫ MENIU ATENUANT (~ 20:04 min.)
https://app.box.com/s/44zbo0tlex79ohpr91w7jbxxnpc1hm6e
Ei, cine e! J.M. Jarre cu cel de-al treilea volum de OXYGEN, apărut adineauri. Parcă nici JMJ nu mai e ce era, nu?!

01.12.2016 ora 19.54

Lasă un răspuns

