Meniu nelămurit

De fapt, nu meniul este nelămurit. Meniul este foarte lămurit, eu sunt nelămurit. Nu sunt lămurit dacă acest BOBBY SOLO este cel pe care-l știam eu în frageda-mi tinerețe, cel care cânta „UNA LACRIMA SUL VISO”, sau cam așa ceva. Dacă este tot ăla, eu aflu de-abia acuma că nu era italian, ci american. Mă rog, probabil american d-ăla italian, dar american. Ceea ce ar dovedi că, iată, omenirea se descurcă și atunci când eu n-am habar, ceea ce nu e în regulă dar chestia asta o s-o lămuresc când mă duc la steaua mea. Îl convoc acolo pe Dumnezeu la o discuție în doi și o lămurim. Cu ocazia asta o să-i reamintesc că i-am trimis mai multe mesaje la care încă aștept răspuns de la El. Fiindcă s-ar putea să fi uitat, o să iau cu mine cărțile prin care i le-am trimis.
Noroc că am zis chestia asta, să pun câte un exemplar deoparte, că uitasem!
Până atunci, însă, să-l ascultăm pe italianul BOBBY SOLO care este american, dacă o fi ăla pe care-l știam eu fără să am habar. Albumul de pe care am preluat melodiile se zice că ar fi al lui BOBBY SOLO & SILVIA. Ascultându-l, am concluzionat că SILVIA trebuie să fie chitara lui BOBBY SOLO! Doar n-o fi … pălăria!!?!!
♫ MENIU NELĂMURIT (~ 35:55 min.)
https://app.box.com/s/x97gadpufzruutx73baxtt9t72q3hkfi
Sunt tentat să cred că este ăla pe care-l știam eu. Că, firesc, ăla mă știe și el pe mine. Așa s-ar explica de ce cântă el „AM NEVOIE DE NISCAI BANI”, că așa eram și când mă știa el. Apropo de „NISCAI”, cu varianta de protocol „NIȘTE”, le sugerez academicienilor într-ale vorbelor să introducă în DEX și semnificația „MULȚI”. Că, atunci când un român zice că ar avea nevoie de NISCAI/NIȘTE bani, el asta vrea să spună, că are nevoie de MULȚI BANI.
15.06.2016
Iată unul dintre mesajele pe care I le-am trimis lui Dumnezeu, dar la care nu mi-a răspuns încă. Poate, … vrea să-mi răspundă prin fapte!!?!!
*****

Dialog cu Dumnezeu

Având în vedere personajele implicate în acest dialog, nu pot sã nu dau o minimã explicaţie introductivã.
Am fost în oraşul tinereţilor mele, Tulcea. Am dormit din nou pe vapor, dupã 35 de ani. Mi-a clipocit din nou apa sub hublou şi am dormit în cuşeta în care, dacã întindeam degetele de la picioare îmi spãrgeam capul şi dacã nu eram perfect conştient când mã întoarceam de pe o parte pe alta, cãdeam jos, cãci cuşeta este cam tot atât de latã pe cât sunt eu vãzut dintr-o parte. Seara m-am dus pe la prietenul Georgicã. Vorbirãm de una, de alta. Când a venit vorba de preocupãrile mele actuale, ca de obicei mie mi-au sãrit arcurile de pe ghidaje. De-abia acum mi-am dat seama de ce am fãcut eu febrã muscularã chiar şi atunci când n-am fãcut nimic altceva decât cã am scris o jumãtate de paginã. Îmi sar repede arcurile, chiar şi atunci când nu am de spus decât o propoziţie simplã. Spre sfârşitul zurliilor mele expozeuri, sãracul Georgicã s-a uitat zâmbind la mine şi mi-a zis calm: “Bã, tu nu te-ai schimbat deloc. Ai îmbãtrânit degeaba!”.
Aici este sfârşitul introducerii. Urmeazã dialogul.
“Auzi Doamne ce zice Georgicã! Şi ãsta nu prea bate câmpii. Ce-ai zice, Doamne, sã-mi iei bãtrâneţea înapoi!? Sã mã laşi tânãr şi prost. Nu de alta, dar dacã am îmbãtrânit degeaba, va trebui sã treci bãtrâneţea mea la investiţii ineficiente, tocmai pe criza asta. I-o dai altuia, mai capabil sã o poarte. Eventual, unuia cãruia nu-i sar arcurile aşa repede. Ei, ce zici? Eu aştept, da’ o sã stau mai mult prin casã, sã nu mai vadã toatã lumea cum am îmbãtrânit eu degeaba.”
Cam asta a fost. Mã duc sã … aştept.

Din volumul “ALTFEL trecând prin viață

4 gânduri despre „Meniu nelămurit

    • Azi am parte numai de comentarii tari, bag seama. Asta e tare pentru ca mi-a luat mult timp pana m-am prins ce ati a vrut a zice la inceput. De-abia cand am ajuns la explicatia referitoare la Silvia Zaniboni, dupa ce am citit primele doua propozitii de vreo 15 ori, ca nu intelegeam ce vreti sa ziceti, mi-a cazut si mie fisa!

  1. Pe numele sau adevarat Roberto Satti, este un cantaret de rock si ca toti italienii care canta rock, canta in engleza.
    Tatal sau s-a facut foc si para auzind ca numele sau va apare pe un disc rock si atunci directorul casei de discuri i-a spus secretarei: „Sa-l chemam englezeste, Bobby. Solo Bobby(Numai Bobby)”. Secretara nu a inteles si asa s-a nascut Bobby Solo.
    Are 71 de ani, traieste la Roma si apare uneori la tv.

    • Pe bune? E tare! E tare, pentru ca, acolo unde l-am gasit eu, pe un site specilizat in muzica, scrie ca este american. Am mai constatat eu de cateva ori ca astia care au site-uri specializate in muzica sunt, uneori, mai habarnisti si decat mine.

Lasă un răspuns

