Meniu rusesc

Pe cuvântul meu că rusesc este, chiar dacă nu miroase a vodcă! Numai că, nici rușii nu se pot opune ideologiei globalizării, ideologie care a zăpăcit lumea mai rău decât comunismul, decât fascismul și decât oricare altă ideologie. Așa că, nema cazacioc în meniul nostru rusesc. Că, nu s-a globalizat cazaciocul.
♫ MENIU RUSESC (~ 61:13 min.)
https://app.box.com/s/aaljpd0bu7vzmc1o5mfoa69ph9f5yzym
DJ-ul care cântă această muzică își zice EGUANA pe scenă, dar în afara scenei îl cheamă SERGEI NORTH și e rus sadea, născut în Mama Rusia. Probabil, îl cheamă SERGHEI, dar eu nu l-am găsit scris pe un site rusesc, ci pe unu democratic!
Nu pot să nu menționez titlurile câtorva piese. Antepenultima piesă din meniu este PE RUINELE MINȚII. Se adeverește, iată, ce ne tot zic pe la televizor niște cititori în … ordinele pe care le primesc, anume că rușii ne pătrund în creiere; ăsta, precis a pătruns într-al meu și a descris ce a văzut acolo! Penultima este THE SIXTH DAY OF CREATION WORLD. Am pus-o numai pentru a ne reaminti cum a fost atunci. Căci, nu cred că este vreun vizitator al locantei care nu-și amintește cum a fost atunci, în a șasea zi a creerii lumii care a fost creată în șapte zile. Îmi amintesc ca azi, ce ne-am mai odihnit în a șaptea zi! Nu ca acuma, când nu mai apucăm să ne tragem sufletul că … se și schimbă meniul din locantă. Ca să fiu sigur că ne vom aminti, după ea, adică ultima, am pus LUMEA AMINTIRILOR.
Iar prima piesă din meniu este chiar specific rusească. Se numește PIERDUT ÎN CEAȚĂ. Ce are rusesc în ea ?! Păi, cum e tot omul după … o sticlă de vodcă?!? Cine nu mă crede, să încerce. Îl, sau o, asigur că așa … va cânta!

3 gânduri despre „Meniu rusesc

Lasă un răspuns

