Inventatorul muzical

Hai, dom’le, ce naiba, mă știți pe mine că dau vina pe alții!?! Eu sunt inventatorul muzical. Ce am inventat? Am inventat o … noțiune muzicală. E muzicală, întrucât conține cuvântul muzică. Păi ce-ați fi vrut?! Doar nu era să mă apuc să cânt, sau să dirijez, sau să compun. Eu n-am fost în stare să compun nici careuri rebusiste, darămite să compun muzică!
Deci, eu am inventat MUZICA PRIMA. Așa se numește muzica pe care eu așa o numesc. Cum eu sunt adeptul dictonului „Spune-mi și voi uita, arată-mi și-mi voi aminti, implică-mă și voi înțelege”, ca să înțelegeți ce e aia MUZICA PRIMA, vă implic. Deci, ascultați …
♫ MUZICA PRIMA (~ 26:44 min.)
https://app.box.com/s/h7z8nbte74yu192rrr8s7fao2oni7yq9
Până și numele celui, sau celor, care cântă face parte din categoria MUZICA PRIMA. SUNETELE PLOII se numește, sau se numesc.
Cum, ultima piesă se numește nici mai mult, nici mai puțin, decât PAINTING THE PICTURE, mi-am adus aminte de “Albumele” mele.

***

Albume

– De ce zici tu că alea pe care le-ai scris nu sunt cărți ?
– Pentru că nu sunt. Nu conțin rodul gândirii mele.
– ???!!!???
– Eu n-am făcut decât să descriu ceea ce am văzut. N-am inventat nimic. Poate ar fi fost mai potrivit să le zic albume.
– Albume ?!
– Da. Albume cu desene și poze. Unele sunt peisaje, altele sunt caricaturi, câteva sunt picturi naive, iar altele sunt de-a dreptul fotografii. Sigur, sunt și câteva pe care le-aș putea categorisi ca impresioniste, dar nu pentru că aș fi folosit eu tehnica impresioniștilor, ci pentru că ceea ce am desenat m-a impresionat profund pe mine. De fapt, mi-ar fi plăcut tare mult să fi desenat și să cânt tot ceea ce am văzut de-a lungul vieții dar, din păcate, desenului și muzicii nu le-am alocat decât câte doi ani, și ăia în copilărie. Nu am îndemânarea necesară nici pentru desen, nici pentru cântat. De scris, însă, am fost nevoit toată viața să scriu. Așa că mi-a fost cel mai la îndemână să desenez și să cânt folosind cuvinte scrise în loc de pensulă sau arcuș.
***
Din volumul „Maidanisme literare sau Tablouri din cuvinte

P.S. Sper să nu aud pe careva că ar exista noțiunea inventată de mine acuma și că ar avea altă semnificație. Păi, ce dracu, m-am muncit atâta amar de vreme să inventez ceva ce mai fusese inventat!?! Înseamnă că ăia care o inventaseră mai înainte m-au plagiat pe mine. Nu!?
P.S.-2 Hai, dom’le, că n-am inventat eu nimic. Așa mi-a șoptit muzica asta, că ea e MUZICA PRIMA. Cică, la început, așa se auzea. De-abia pe urmă a intervenit omul și s-a ajuns unde s-a ajuns, la ăia care-și bagă belciuge în nas și rag, în loc să plutească printre stele.
06.09.2016

2 gânduri despre „Inventatorul muzical

  1. EI DA,BRAVO,DUPA O SAPTAMANA PROASTA-PLICUSOR BAN,SOROS-CIOLOS AU PIERDUT ALEGERILE, S-A INFIINTAT CSA STEAUA,LIVIU LE-A FURAT SENVISUL CEL MARE,S-A INFII NTAT TVR HUNEDOARA ETC-M-AI RELAXAT CU CE AI POSTAT….ASA CA MERGI PANA LA CAPAT SI TRIMITE-MI SI MIE….MERSI..

Lasă un răspuns

