Meniu fluierat

Ca să nu fluiere vizitatorii după mine că de ce i-am zis meniu fluierat dacă nu fluieră, am băgat fluierăturile la început. Nu puteam să-l las pe Roger Whittaker să fluiere după noi tot timpul!
♫ MENIU FLUIERAT (~ 27:07 min.)
https://app.box.com/s/0iszseqfuu4zz1zwflmtz4l6ep9k4o9g
Nu, nu fluieră cu vreun instrument. Este fluieratul acela obținut prin țuguierea buzelor. Nici eu n-aș fi crezut dacă nu l-aș fi văzut! Unde l-am văzut? Păi, de vorbit unde poți vorbi cu cineva? La vorbitor. Deci, l-am văzut la … văzutor!
Dacă naționalitatea ar depinde de continentul pe care suntem născuți, acest cetățean alb, spre blond, despre care eu eram sigur că este american, apoi, după ce l-am auzit cântând, m-am gândit că o fi american, dar cu origini germane, ar fi … african!
29.09.2016

Lasă un răspuns

