Lumini și umbre

Nu, nu este muzica din minunatul serial românesc de televiziune LUMINI ȘI UMBRE, acela cu ILARION CIOBANU, FLORIN CĂLINESCU, MITICĂ POPESCU, ION BESOIU, MARGARETA POGONAT și mulți alții! Este piesa SHADOWLIGHTS pe care eu am tradus-o prin LUMINI ȘI UMBRE fiindcă „așa a vrut mușchii mei”. Piesa se găsește pe albumul SHADOWLANDS al lui KLAUS SCHULZE.
Inițial am vrut să-i zic MENIU CONDIȚIONAT. Ar fi urmat mărturisirea că muzica asta îmi place foarte mult, mărturisire pe care aș fi făcut-o cu condiția să nu-mi ceară nimeni să spun de ce îmi place, pentru că n-aș fi putut să spun și … s-ar fi brânzit meniul!
02.12.2016
♫ LUMINI ȘI UMBRE (~ 41:15 min.)
https://app.box.com/s/yu76wcf3h8qcjuszaytk2hg2idgnj8lo
P.S. Nu m-aș mira dacă mi-ar atrage careva atenția că am postat această muzică și în SALONUL NEW AGE, pe când aveam deschis acel salon minunat.

4 gânduri despre „Lumini și umbre

Lasă un răspuns

