Meniu de navetist

Dacă aș însuma kilometrii făcuți cu naveta pe calea ferată, de-a lungul vieții, cred că aș ajunge dincolo de Calea Lactee. D-aia nu îi însumez. Am auzit că e frigul dracului dincolo de Calea Lactee, așa că rămân dincoace.
„Minunate” erau deplasările în care trebuia să schimb trenul și să aștept prin gări. Mai ales când mă găseau zorile pe peron. Așa am descoperit eu ciorba de burtă cu ciocănele, în gară la Medgidia, în zori de zi.
Am dat peste câteva piese ale lui TOM WAITS pe care, dacă le-aș fi auzit prin gările în care așteptam următorul tren, cu siguranță l-aș fi pierdut și n-aș mai fi ajuns să-mi amintesc cu nostalgie de navetele mele. Mi-amintesc cu nostalgie, pentru că, pe mine, trenurile m-au dus întotdeauna acolo unde știau ele că va fi bine pentru mine. De unde știau ele, nu știu eu. Că, eu nu știam!
Am reținut titlul ultimei piese – PIANUL BEA, NU EU. După atmosferă, cred că o cântă chiar într-un bufet de gară. Zău dacă nu-l cred! Îl cred, pentru că am pățit-o și eu, de multe ori. Mă rog, nu cu pianul, dar cu … multe altele.
♫ MENIU DE NAVETIST (~ 18:30 min.)
https://app.box.com/s/5360qn7mnq1dzg2fdgd36cr58nf0ry69

3 gânduri despre „Meniu de navetist

Lasă un răspuns

