Meniu adaugit

Contrar așteptărilor unor cunoscuți de-ai mei, care-mi știu pasiunea pentru muzică, mie, băieții ăștia nu-mi spun nimic. Mi se par niște băieți care cântă doar pentru că li s-a spus că au voci bune și s-au școlit în muzică. În rest, nimic nu tresare în mine când îi aud.
Întrucât, mai zilele trecute am trimis un pps cu imagini foarte frumoase, al cărui fundal sonor era asigurat chiar de prima piesă din acest meniu, și mai mulți primitori ai acelui pps s-au manifestat încântați și de imagini, dar și de muzica aferentă, am scormonit prin cel spațiu virtual și am subtilizat patru melodii cu ei. Oricâtă bunăvoință am manifestat, n-am putut lua mai multe. Nu mă conving nici cât Florin Salam. Ăla, când cântă manele, e convingător! Asta nu înseamnă că mie îmi place Salam, sau că n-ar trebui să placă nimănui băieții ăștia!
01.12.2016
♫ MENIU ADAUGIT (~ 17:02 min.)
https://app.box.com/s/7e7qo1v8o9ry0u9oui9egn9q26rll68y
IL DIVO își zic.

Un gând despre „Meniu adaugit

Lasă un răspuns

