Meniuri barceloneze-1

Sunt mare fan al echipei de fotbal FC Barcelona. Dacă există vizitatori curioși, le pot explica de ce sunt fan al acelei echipe. Motivul nu are legătură cu faptul că, în această epocă, este considerată cea mai bună echipă de fotbal din istoria acestui sport! Nu! Eu nu operez cu argumente de acestă natură, ci cu din alea cu ajutorul cărora eu mă înțeleg foarte bine cu … muzica și cu alte entități nefotbalistice, precum vrăbiuțele, prichindeii, și alte ființe din astea, superioare omului.

Am făcut un fel de introducere numai ca să mă poziționez în Barcelona. Căci, de acolo sunt cele două trupe din a căror muzică voi prepara eu câteva meniuri, desigur barceloneze.

N-am fost în Barcelona, dar am înțeles că acolo întâlnești lucruri atât de variate și de diferite, încât nu-ți vine să crezi că barceloneze sunt toate. Din acest punct de vedere, îi asigur pe vizitatorii locantei că meniurile barceloneze nu vor face excepție. Adică, este o diferență uriașă între muzica celor două trupe.

Cele două trupe barceloneze sunt „B-Tribe”, denumire care vine de la „Barcelona Tribe of Soulsters”, și „Der Blaue Reiter”, trupă al cărui nume nu m-ar fi dus nicidecum cu gândul la Barcelona, dacă nu aș fi aflat că, totuși, această trupa acolo s-a înființat. Numele trupei este luat de la o grupare de pictori expresioniști care au activat la începutul secolului XX.

Dacă la „B-Tribe”, poate că muzica m-ar fi ajutat să-i ghicesc rădăcinile, pe cei de la „Der Blaue Riter” nu numai că nu m-ar fi ajutat muzica lor să-i localizez acolo, ba chiar m-ar fi gonit  în cu totul alte părți cu gândul!

Dacă mi-ar fi venit ideea acestor meniuri barceloneze mai de mult, primul meniu barcelonez ar fi fost cel pe care l-am botezat „Imposibil”, meniu care conține integral albumul „FRAGMENTS OF LIFE, LOVE AND WAR”, al celor de la „Der Blaue Reiter”, meniu postat în locantă pe la începutul lunii noiembrie 2016. Numai că, atunci nu știam că această trupă este din Barcelona, iar muzica lor … numai barceloneză nu mi s-a părut a fi. O dovadă în plus că muzica nu are naționalitate. Muzica este universală. Poate, că, în loc să trimitem tot felul de prostii în Univers, în speranța că ne vor înțelege cei de acolo, mai bine am trimite muzică.

Primul meniu barcelonez va fi cu cei de la “B-Tribe” și va avea la bază albumul „SENSUAL SENSUAL”.

05.11.2016

♫ MENIU BARCELONEZ-1 (~ 50:46 min.)

https://app.box.com/s/cs3d8fswkfv1y9vgl8iug01rrbtm9yyd

5 gânduri despre „Meniuri barceloneze-1

    • Cand au pierdut cu Steaua inca nu ajunsesera cea mai buna echipa de fotbal din istorie. Le-a mai luat vreo 20 de ani pana au ajuns la acest nivel. Iar pe vremea aia, in Romania se juca si fotbal, nu ca acuma, cand se joaca numai bambilici.

Lasă un răspuns

