Meniuri barceloneze-2

Ce este cu aceste meniuri barceloneze am anunțat în primul meniu barcelonez. Acest al doilea meniu barcelonez este cu trupa „Der Blaue Riter” și are la bază albumul „SILENCIS”.
Nu știu să definesc această muzică. Acolo de unde am închiriat-o eu este categorisită ca DARK AMBIENT. Adică, muzică ambientală întunecată!? Dacă-i p-așa, eu mă declar complet întunecat, deși mie mi-a plăcut întotdeauan la soare, fiind foarte friguros! Pentru că muzica asta pur și simplu mă blochează să o ascult, de la cap la coadă.
06.11.2016
♫ MENIU BARCELONEZ-2 (~ 46:46 min.)
https://app.box.com/s/0z5cjfsbqj292oewu4gy491nj06vdag5

Lasă un răspuns

