Meniu bun la toate

De fapt, rămâne de văzut la ce e bun acest meniu. Bun la toate zice că ar fi cel care l-a compus și-l și interpretează. Nu degeaba își zice el Medwyn GOODALL. Mărturisesc că eu îl urmăresc de multă vreme pe băiatul ăsta. Am o căruță de albume ale lui, dar niciodată nu m-a satisfăcut pe măsura așteptărilor mele față de el. Așteptări care nu știu pe ce se bazau, de fapt! De data asta, cu albumul PORTALUL pare că m-a îmbunat nițel. Am păstrat cele “trei părți ale portalului”, iar între ele am intercalat „două evenimente”, conform titlurilor de pealbum.
♫ BUN LA TOATE (~ 34:33 min.)
https://app.box.com/s/ewaegpqin3gnlsmun7xntqtctibkrvyl

cover

Un gând despre „Meniu bun la toate

Lasă un răspuns

