Meniu cu câine

Păi nu era păcat, după ce am scris acele “Maidanisme …” cu maidanezi, să nu prepar și un meniu muzical cu câine?! Poate îmi cresc șansele să mă caute și pe mine Brigitte Bardot, că, în tinerețe, n-avea ochi pentru mine. Ea a pierdut, ce să-i fac! Acuma ar fi fost șefa Comisiei pentru Protecția Maidanezilor din UE, dacă m-ar fi cunoscut pe mine încă din tinerețe. Așa, …
♫ MENIU CU CÂINE (~ 30:54 min.)
https://app.box.com/s/o2j0ccbmtz44mvc49kv0f2ddzmc1wq5l
Ce dom’le, nu ați recunoscut CÂINELE LUI PAVLOV?! Ei, dați-o-ncolo, dacă nici pe ăsta nu l-ați recunoscut … Aaa, nu înțelegeți limba română!? Opt chei, să vă spun în romgleză. Îi cheamă PAVLOV’S DOG. Acuma cred că i-ați recunoscut.
Nu pot să nu menționez titlul uneia dintre melodii, anume MURIM SINGURI. Cunosc niște ființe pe care le va apuca disperarea când vor auzi așa ceva, ele neputând face nimic fără partener. Le asigur că melodia merită a fi ascultată! Este a patra din meniu.

5 gânduri despre „Meniu cu câine

    • Asa mai supravietuiesc si eu in atmosfera asta de teroare impusa de turbatul dement din capul statului, escrocul impresurat de toti escrocii, gainarii, galuscarii, limbricii otraviti, imbecilii care nici n-au citit ceea ce contesta. EU am discutat cu d-aia din strada. HABAR n-aveau ce scrie in ordonanta. Cum dracu sa mai raman eu cetatean al acestui stat, alaturi de aceste jigodii!? Imi vine sa vomit cand ii vad.

    • Noroc ca am meniurile preparate si programate de multa vreme. Ca, daca ar fi fost sa le fac acuma, as fi pus numai d-alea cu PARAZITII, special alese NUMAI CU VERSURI EXPLICITE. TOATE dedicate CRIMINALULUI DIN FRUNTEA STATULUI ROMAN, UN STAT DE TOT RAHATUL.
      Si, desigur, daca as fi avut cu ce sa le prepar, ca laptopul meu este la doctor, iar asta pe care l-am imprumutat merge cu viteza cu care alerg eu prin casa cand … dorm.

  1. Daca solistul avea ceva terte barbatesti in spate, la vocea lui si la filonul asta melodic, rezulta un sound tip SMOKIE cu Chris Norman.Si cum este  suna bine cainele asta!

Lasă un răspuns

