Meniu de zburat

Ca să fiu inacceptabil de sincer, nu l-am încercat. Adică, nu mi l-am făcut aripi să văd dacă zbor. Totuși, contez pe faptul că cel care „l-a construit” a știut ce face, din moment ce l-a botezat „ZBOARĂ ÎNAINTE DE APUS”.
Ed-Alleyne Johnston îl cheamă pe constructorul acestui …
♫ MENIU DE ZBURAT (~ 29:03 min.)
https://app.box.com/s/0vgdaqiv1colqnljk0fab50bexqtkgku
E cel cu vioara electrică. A mai fost în locantă, sau, dacă n-a fost, atunci va fi. Căci, știu sigur că am mai preparat niște meniuri cu el. Am remarcat titlul celei de a cincea melodii-PĂREREA LUI DUMNEZEU. N-am fost atent să văd în legătură cu ce o fi părerea aia! Iar ultima este, nici mai mult nici mai puțin, decât un … OZN.
20.09.2016

2 gânduri despre „Meniu de zburat

Lasă un răspuns

