Meniu circumstanțial de 08 Martie 2017

Acest meniu a fost postat în SALONUL NOU al locantei, pe vremea când aveam și un asemenea salon. Sunt sigur că a fost degustat de foarte puțini vizitatori, așa că îl reiau, exact cum a fost atunci.
Vorba cuiva: Câteva melodii faine fac mai mult decât o mie de cuvinte.
LA MULȚI ANI, FETELOR! Ce noroc avem noi, cu voi!
12.12.2016
♫ 8 MARTIE 2017 (~ 24:33 min.)
https://app.box.com/s/xua3n5f65g393m66w7wj72880lf0fix3

buchet-cu-ghioceiglasta-cu-flori
P.S. La asemenea buchete muzicale și florale, ar fi fost păcat să nu alătur un buchet de versuri frumos meșteșugit de poetul Marian ILIE, alias “don Pedrino”, pentru cei familiarizați cu acest blog.

Dans prelung

Nimic nu-i aidoma ție
Și nimeni aidoma-mi nu e
Pedeapsa mea cruce târzie
De care mi-am prins trupu-n cuie

Mi-e dor de-o petrecere blândă
Cu mulți lăutari în taraf
Să uit de cei puși să mă vândă
Pe spuza din ultimul jaf

Și-n seara aceea fierbinte
Să n-aib-a mă vinde nicicum
Să mi te cuprind în cuvinte
Pe după mijlocul de fum

Și-așa să dansez noaptea toată
Cu tine de mijloc și braț
Să-mi las amintirea uitată
În jocul de-a caii furați

Să-ți mângâi cu fulgere părul
Din ochii-mi gemând de nesomn
S-amân către zori adevărul
Că n-am de ales și mă-ntomn

Ah ducerea mea cea nebună
Cu care mă-nvălui și fug
Să fur de pe-o rază din Lună
Pedeapsa la care mă-njug

4 gânduri despre „Meniu circumstanțial de 08 Martie 2017

  1. Frumos! Sotia a fost incantata de mesajul redirectionat si selectia muzicala. Ganduri frumoase si urari de La Multi Ani pentru toate doamnele si domnisoarele noastre !

Lasă un răspuns

