Meniu condiționat-2

Prepar meniurile când am chef. Sunt zile în care prepar o grămadă și zile în care nu fac nimic. După ce le prepar, le pun în așteptare. Uneori trece destul de mult până le vine rândul astfel că, de multe ori, uit despre ce e vorba. Așa mi s-a-ntâmplat cu „Meniu condiționat”. Când am văzut că este cu ANA NEVER am crezut că o fi vreo fată. Curios, întrucât nu mi-o aminteam, am dat năvală în spațiul virtual, acolo de unde zisesem că am cules-o. Când colo, am găsit doar un album intitulat ANA NEVER al unei formații care se numește ROSA PARKS. Am acceptat gândul că, poate, am încurcat eu borcanele, dar, ascultând albumul ANA NEVER, nu prea semăna cu ceea ce zisesem eu că este cântat de ANA NEVER.
Până la urmă m-am lămurit că ANA NEVER, cea cu care am preparat eu „Meniu condiționat”, nu este o fată ci o trupă iugoslavă, sau sârbească, n-am reținut.
Acuma dacă am adus vorba și de albumul ANA NEVER, al trupei ROSA PARKS, nu puteam să fac pe niznaiul și să nu-l ofer și vizitatorilor. Mai ales că are doar două piese, iar prima are un titlu atât de drăguț și ușor de reținut, încât ar fi fost păcat să nu o fredoneze toată lumea. Se numește … HEXAKOSIOIHEXEKONTAHEXAPHOBIA. Cea de a doua se numește MAMELOR NOASTRE.
♫ MENIU CONDIȚIONAT-2 (~ 13:57 min.)
https://app.box.com/s/nz9ujwzdqygzvaued2147oua0vdm13wz
De ce este și acest meniu condiționat? Pentru că poate fi înțeles cu condiția să fi degustat și „Meniu condiționat”. Altminteri, cum să înțeleagă degustătorul ce e cu … „fata asta” pe care o cheamă ANA NEVER!?
05.07.2016

Lasă un răspuns

