Meniu cu blues guitar

Mi-a căzut în … calculator, că era să zic în mână, dar n-ar fi fost corect. Deci, mi-a căzut în calculator un album intitulat THE VERY BEST OF BLUES GUITAR. Mi-am imaginat că sunt numai bluesuri cântate la chitară. Când colo … Nu e rău, e chiar bun, numai că mă așteptam la altceva. Totuși, am găsit și câteva piese fără voci, pe bază de chitară, cum visasem eu. Le-am băgat la cuptor și așa a rezultat un …
♫ MENIU CU BLUES GUITAR (~ 22:55 min.)
https://app.box.com/s/h0mvjox0hysgxlns4pody756kpbps91p

Lasă un răspuns

