Meniu romantic

Spre deosebire de Salonul Clasic, acolo unde un meniu romantic a fost alcătuit din romanțe pentru vioară, de Beethoven, în Salonul Etno-Rustic, de unde am luat acest meniu romantic, nu poate fi alcătuit decât din …
Da’ de ce ar mai fi nevoie să spun și eu!?
10.01.2017
♫ MENIU ROMANTIC-ER (~ 37:07 min.)
https://app.box.com/s/svd9f9x1ezh1t98sbly20rvxuq9dltkw

5 gânduri despre „Meniu romantic

      • Mirabela Dauer si încă un nenea pe care nu-l cunosc, dar azi am trecut deja in alt secol cu meniul salvator.

      • Maria Butaciu canta firului de iarba, Cristina Pintilie canta IN SATU-N CARE M-AM NASCUT, romanta preferata a tatalui meu, care se nascuse … in Bucuresti, Ileana Sararoiu, Nelu Ploesteanu, un violonist care-mi scapa acuma, iar la final Gabriel Dorobantu.Plus, bine-nteles, IOANA RADU de doua ori si Mirabela pe care ati ghicit-o.

Lasă un răspuns

