Tango?-3

N-am putut rămâne totalmente nesimțitoriu și rece când am văzut bucuria unor vizitatori atunci când am postat primul meniu cu tango. Nici faptul că le-am mai oferit încă unul, la o săptămână după primul, nu m-a răcit. Așa că …
♫ TANGO-3 (~ 33:32 min.)
https://app.box.com/s/rr3qqx1htt4b01fxtwn71y6u6l05rnzl
De data asta nu mai cântă OTROS AIRES, ca la primele două meniuri. De data asta sunt tangouri mai „tradiționaliste”, dacă se poate spune așa, interpretate de diverși, unii ușor recognoscibili.
10.01.2017

3 gânduri despre „Tango?-3

  1. Frumos si placut de ascultat oricand cu placere!
    Multumesc inca o data si felicitari pentru selectia pieselor si calitatea audio a celot trei meniuri.
    La primul meniu am comentat pozitiv, la al doilea … parca mai asteptam desertul…, dar acum indraznesc direct sa solicit un transfer a celor trei fisiere, prin oricare aplicatie de file transfer dorita de autor.
    Cu deosebit respect,
    SC

    • Mi-i necaz pe dvs. Trebuia sa spuneti de atunci! Acuma nu-l mai am decat pe asta si vi-l trimit. Nu pot sa le tin prea mult in calculator, ca nu mai am loc pentru altele. E adevarat ca le am puse undeva, pe un server, de unde le ascultati cand intrati in locanta, dar nu bag mana in foc ca ma descurc sa le iau de acolo. Daca aveti noroc, vor veni si alea. Daca nu … Bine macar ca v-au placut!

      • MULTUMESC!
        Primite, descarcate si salvate.
        Am retinut pentru viitor varianta optima de actiune.

Lasă un răspuns

