Meniu holografic

Dacă este cineva care nu știe ce este aceea holografic, îl invit să mă ia și să dăm o fugă la Tokyo să-i arăt o expoziție holografică. Cu siguranță va înțelege.
Pe mine nu vreau să mă ia ca să mă plimb, dar nu știu să-i explic cum să ajungă la acea expoziție, care este într-un tunel, dar știu să-l duc acolo. Nu știu să-i explic pentru că e destul de complicat Tokyo. Nu au toate străzile cu denumiri, foarte multe sunt doar numerotate într-un sistem oarecum complicat, în care intră și numărul cartierului și altele. Iar eu nu le mai țin minte, dar de dus aș ști să mă duc. Așa cum aș putea oricând să mă urc la volanul unei mașini (acolo, volanul e în dreapta, căci se circulă pe stânga) la aeroportul NARITA și să mă duc în Tokyo și chiar și la Yokohama.
Iar dacă îi este peste mână să dea fuga până la Tokyo, să asculte acest meniu. Cu siguranță va înțelege ce este acela un …
♫ MENIU HOLOGRAFIC (~ 33:48 min.)
https://app.box.com/s/0wjygpco2v978i77w8zotdm1pu14jkk9
Ca la orice meniu holografic, piesele sunt … în ordine alfabetică, cu excepția ultimei melodii care a fost adăugată … prin telepatie, de la malul mării, celelalte fiind de pe albumele personale ale … bucătarului acestei locante.
21.01.2017

5 gânduri despre „Meniu holografic

    • Leanțo,
      Te rog eu, tradu pe înțelesul meu ce vrusești să zici, ca să-mi placă și mie! Vezi că eu nu le am cu franceza. Mă rog, nici cu bengaleza, cu chineza, da’ nu cred că o să-mi traduci taman în astea!

Lasă un răspuns

