Îndărăt pe Terra

Ăștia, cu siguranță au fost plecați p-afară. Adică, p-afara spațiului terestru. Prin Univers, dom’le! Nu, nu e vorba de Sucă. Ăla e oltean, da’ ăștia-s liechtensteinezi. Mă rog, acuma s-au tras și ei mai aproape de Oltenia, s-au aciuat prin Elveția.
Ăștia sigur au fost p-afară. Probabil, când au văzut cum sunt extratereștrii ăia, că nu fură, nu mint, nu ucid, ce și-au zis-„Haida bă-ndărăt, pe Pământ! Ce dracu facem aici, că p-ăștia nici nu poți să-i păcălești, că nu știu ce-i aia?
Mă rog, fiind în Univers, s-au exprimat și ei într-o limbă universală. Adică d-aia care se vorbește și pe Lună, și în Anglitera, și în Ameritera, și acolo unde fusese România, apoi Românistan, iar acuma este Româniland. Adică, au zis …
♫ BACK TO EARTH (~ 45:52 min.)
https://app.box.com/s/f5gbxi29vh15u3uh13uo5mlu8wq3a7jr
După cum povestesc, sunt tentat să cred că ei ne povestesc, în limba muzicală, ce au văzut pe unde au fost. Dacă mai vrea cineva să le asculte poveștile, să spună că mai am înregistrări cu ei. De fapt, am înregistrat tot ce au povestit!
Recunosc, în capul meu se învârte ideea că aș mai fi oferit un meniu cu băieții ăștia, dar, neștiind cum i-oi fi zis, mi-e imposibil să mă lămuresc. Cu siguranță, însă, dacă a fost, atunci a fost mai mic.
10.01.2017

Lasă un răspuns

