Desert barcelonez

Dacă am terminat meniurile barceloneze, să degustăm și un desert barcelonez. Este desert, pentru că Ottmar Liebert nu este barcelonez, precum au fost B-Tribe și Der Blaue Reiter, cei care ne-au oferit meniurile barceloneze, dar este barcelonez pentru că piesele din care am preparat acest meniu sunt de pe albumul BARCELONA NIGHT. Am adăugat doar la sfârșit ceva puțin mai zaharisit. Piesa BARCELONA NIGHT, care dă titlul albumului și este prima din meniu, în variantă reggae.
♫ DESERT BARCELONEZ (~ 34:05 min.)
https://app.box.com/s/x1jc8j4bpgr7kmgs0hvvmegstmy61xz9

2 gânduri despre „Desert barcelonez

    • Cred ca ar trebui schimbata gramatica, iar cuvantul DESERT sa fie declarat de genul feminin. Caci, preponderent fetelor le place desertul.
      Si mie! Eu, chiar am sugerat cuiva, cand am fost invitat la masa, sa inceapa cu desertul si pe urma vad daca mai vreau si altceva, pt ca nu-mi convine sa ma umflu cu alte mancaruri si sa nu am loc de desert. Invers accept!

Lasă un răspuns

